lördag 27 juli 2024

USA 14 juli

Detta blev en jobbig dag. Nu var det Alfreds tur att spy hela natten. Så på söndagen åkte jag, Lucas och Freja in till SLC för att gå på Music and the spoken word på konferenscentret. Vi tänkte att vi kunde våga oss på det då vi kunde hålla oss undan från människor. Konserten var helt klart över förväntan, en hel symfoniorkester till kören gav ett fantastiskt resultat!  Sedan köpte vi cheesecakes på Cheesecakefactory. Dessa var otroligt goda! (tänkte att om jag blir magsjuk och inte vill äta cheesecakes på evigheter, så lär det nog ändå dröja evigheter tills jag får tillfälle att äta det igen). Sedan var vi hemma resten av dagen och jag oroade mig för hur semestern skulle bli. Freja spydde på kvällen och jag och Lucas kände oss allmänt kassa. 







Key lime-pajen var helt fantastisk!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar